vrijdag 14 september 2007

kale plekken

Heb je net een kop thee gemaakt en ben je de weblog aan het bijwerken zegt ze opeens: “Je haar wordt weer lang, ik zie je kale plekken weer”. Direct gevolgd door: “Wanneer gaan we eten?”. Voorlopig niet dus.
Lekker lang geslapen en na een koffie met zelfgebakken koek (door Liza) getracht een stuk te gaan wandelen. Maar het is niet voor niets dat we hier liggen want nog geen 10 minuten na vertrek worden we getrakteerd op een ouderwetse regenbui met bijbehorende windvlagen. De rest van de dag een beetje liggen dommelen, gelezen, weblog bijgewerkt en weergaten gezocht. Misschien één op maandag?

2 opmerkingen:

Rob de Gouw zei

Gelukkig ben je op tijd aan de terugreis begonnen.
Stelje voor dat je met dit weer hier rond de tiende oktober had gelegen!
Had je toch mooi mijn verjaardag gemist...

Anoniem zei

En gaan jullie de 30e nog halen?? Of haal je zelfs 15 oktober niet? Want dan ga ik begin ik ook later hoor ;-) Wat balen dat jullie nu langer moeten blijven liggen. Maar blijkbaar is het wel gezellig met Joop en Liza. Nou, ik hoop dat jullie toch snel verder kunnen met de terugreis.
Groetjes, Danielle