zaterdag 8 september 2007

triathlon Bodegraven

En ja, dat schrijven we nog steeds met een H. Nu ik dit schrijf zal een ieder ondertussen al wel binnen zijn. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten. Zowel die van de ‘cracks’, sneller dan verleden jaar?, maar ook zeker naar die van de zomergasten 2007. Dan weet ik meteen waar ik sta en moet ik wellicht vanavond nog een extra looptraining inlassen.
Voor zover iemand dit nog leest vóór vanavond dan wens ik diegene een gezellige en smakelijke BBQ en anders hoop ik dat het jullie allen gesmaakt heeft. Volgend jaar ben ik weer enthousiast van de partij.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oostenwind? Is dat niet die wind die maar in 0,0365% van de tijd voorkomt in de Duitse Bocht? Dan halen jullie 6 oktober niet voor dat feessie...
Net met Ger in 3 dagen een rondje Noord Holland gevaren met een prachtige NW 4 à 5, maar ik snap dat dat geen wind is om relaxed weg te komen uit Duitsland. Ik sms-te jullie al: doe vooral rustig aan. Er komen vast betere tijden...

Anoniem zei

De triathlon was erg gezellig. Met 20 atleten uit Alphen vulden wij 3 banen in het zwembad en kunnen we gerust spreken van een Alphense overmacht.
De meesten hebben goed gepresteerd, vergis je vooral ook niet in onze nieuwe leden!
Ik had zelf flinke pech, want tijdens het lopen - wat eigenlijk juist heel goed ging - heb ik een zweepslag opgelopen. En nu kan ik in elk geval 6 weken niet sporten! Dat is balen.