zaterdag 15 september 2007

spaghetti

Waar ik geen genoeg van kan krijgen zijn fietstasje. Van die handige kleine dingen waar een hoop in kan en dat de fiets er dan toch nog strak uitziet. En die op zowel mijn ATB als op mijn racefiets past. Dat laatste levert altijd problemen op want de zadelpen heeft een wat ongelukkige vorm, voor een fietstasje dan. En zo heb ik thuis een kleine verzameling van tasjes die op het eerste gezicht hét tasje waren maar bij nader inzien voor geen meter voldeden aan mijn hoge eisen. Maar nu heb ik er één gevonden die het selectieproces met vlag en wimpel doorlopen heeft en ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben.
Ook wij hebben voor de vakantie nog even ge-Sonja-Bakker-d maar dat was niet zo’n succes. Wel een lekker spaghettirecept aan over gehouden en dat vandaag voor ons vieren klaargemaakt. Je neemt dan gewoon twee keer zoveel als dat zij voorschrijft. En Gerard kan trots op mij zijn want ik heb het gemaakt met alleen maar verse ingrediënten.

1 opmerking:

Anoniem zei

I like spagetti too!! he,he
Hey guys, I wish I could understand and write in dutch to be able to share and understand more all your experiences on that wonderful trip. I lovesome of the pictures. I went sailing with a couple of friends last weekend and enjoy it a lot. I was thinking about you a lot.
ytqmctmc